Vitajte v centre podpory

S cieľom zefektívniť podporu pre užívateľov a lepšie vyhovieť Vašim požiadavkám, Vám zabezpečujeme evidenčný systém podpory. Každá požiadavka je evidovaná na tikete, ktorému je pridelené jedinečné číslo. Číslo tiketu slúži na monitorovanie pokroku a odpovede online. Aby ste mali prehľad, poskytujeme Vám kompletný archív a históriu všetkých vašich požiadaviek. Pre vytváranie požiadaviek je potrebný platný e-mail.

Vytvoriť nový tiket


Uveďte čo najviac detailov, aby sme Vám mohli pomôcť. Ak chcete aktualizovať predchádzajúci tiket, prihláste sa prosím.

Kontrola stavu tiketu


Zabezpečujeme archiváciu všetkých Vašich požiadaviek a žiadostí o podporu s ich kompletnou s odpoveďou.

Prosím čakajte!

Prosím počkajte... bude to chvíľka!